درو کردن فیلم فروشنده داستان فروشنده مخاطب

درو کردن: فیلم فروشنده داستان فروشنده مخاطب ایران فیلم گشت ارشاد ٢ گشت ارشاد

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی ظریف خواستار خروج اروپا از سایه آمریکا شد

    محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر لزوم استقلال تصمیم گیری اروپایی ها گفت: باید دید که آیا اروپایی ها به زیستن در نظام جهانی تازه ادامه خواهند دا

    ظریف خواستار خروج اروپا از سایه آمریکا شد

    ظریف خواستار خروج اروپا از سایه آمریکا شد

    عبارات مهم : اروپا

    محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر لزوم استقلال تصمیم گیری اروپایی ها گفت: باید دید که آیا اروپایی ها به زیستن در نظام جهانی تازه ادامه خواهند داد؛ نظامی که در آن یک کشور تصمیم نهایی را گرفته و دیگران ملزم به تبعیت از آن هستند.

    به گزارش ایرنا، ظریف در گفت وگویی که با شبکه یورونیوز در پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام داد،افزود: گاهی این احساس به وجود می آید که آن تصمیم گیرنده حتی یک کشور نیست بلکه فرد یا افرادی هستند که بنابر منافع شخصی یا گروهی تصمیماتی اتخاذ می کنند و از دیگران انتظار تبعیت دارند.

    ظریف خواستار خروج اروپا از سایه آمریکا شد

    وی بسته پیشنهادی اروپا را رضایت بخش ندانست و تاکید کرد: پایتخت کشور عزیزمان ایران «برای آزمودن امکان [حفظ توافق] به اروپا وقت داد.»

    رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در بخش هایی از این گفت و گوی مشروح که روز پنجشنبه منتشر شد، اظهار داشت: ما بسته ای دریافت کردیم که رضایت بخش نبود، البته همکاری با اروپایی ها ادامه دارد و صحبت با آنها در جریان است.

    محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر لزوم استقلال تصمیم گیری اروپایی ها گفت: باید دید که آیا اروپایی ها به زیستن در نظام جهانی تازه ادامه خواهند دا

    ظریف با بیان اینکه جهت آزمودن امکان [حفظ توافق] به اروپا فرصتی داده ایم،گفت: شاهد تعهد سیاسی از سوی اروپایی ها بوده ایم و همچنین کارها فنی نیز در این رابطه در حال اجراست، ولی اینها کافی نیست.

    وزیرامور خارجه کشورمان در این مصاحبه که خلاصه آن روز چهارشنبه منتشر شد، تصریح کرد: دو چارچوب زمانی مشخص وجود دارد که نخستین دسته از تحریم های آمریکا مشمول بر نخستین چارچوب به شمار می رود و در ماه اوت (مردادماه )به اجرا گذاشته می شود و چارچوب زمانی دیگر، دومین دسته از تحریم های آمریکاست که در ماه نوامبر (آبان ماه )اجرا می شود و ما خواهیم دید که اروپا چطور با آن دست و پنجه نرم می کند و کاملا مطابق با آن، پاسخ خواهیم داد و برنامه مشخصی جهت آن داریم.

    ظریف راجع به بعضی از تضمین هایی که اروپا باید بدهد، اظهار داشت: شاهد هستیم که بعضی از شرکت های اروپایی تحت فشار و جو روانی که آمریکا تلاش کرده بوجود بیاورد، شروع به خروج از [ایران] کرده اند. اروپایی ها باید با این مسئله مقابله کنند، البته اگر آنها واقعا علاقمند به حفظ توافقند. اگر واقعا شرکای اروپایی ما چنین اعتقادی دارند و دنبال چنین موضوعی هستند باید جهت حفظ آن آماده هزینه کردن باشند.

    ظریف خواستار خروج اروپا از سایه آمریکا شد

    وی تاکید کرد: کشور عزیزمان ایران نباید تنها طرف حاضر در توافق باشد که هزینه کرده هست، ما باید شاهد فعالیت و تبادلات بانکی و افتتاح حساب باشیم. باید شاهد این باشیم که شرکت های میانگین و کوچک تجاری به کشور عزیزمان ایران بیایند و با شرکایشان در بخش شخصی و موارد مشابه دیگرتعامل کنند.

    وی درخصوص دیدار دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین مدیر جمهوری روسیه در هلسینکی پایتخت فنلاند اظهار داشت: اکنون بخصوص بعد از دیدار مدیر جمهور ترامپ و مدیر جمهور پوتین، نگرانی هایی در آمریکا مشاهده می شود که مدیر جمهور ترامپ لزوما منافع ملی آمریکا را دنبال نمی کند. حتی اگر به دنبال منافع ملی آمریکا می بود، آیا مردم اروپا می پذیرفتند که منافع ملی آمریکا بر روند تصمیم گیری در اقتصاد جهانی چیرگی داشته باشد؟ آیا آنها حاضرند این را بپذیرند؟ آیا آنها آمادگی ایستادن برابر این را دارند؟ این سئوالی است که دولت ها و شرکت های اروپایی باید از خود بپرسند.

    محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر لزوم استقلال تصمیم گیری اروپایی ها گفت: باید دید که آیا اروپایی ها به زیستن در نظام جهانی تازه ادامه خواهند دا

    ظریف راجع به راههای همکاری کشور عزیزمان ایران و اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام گفت: راه های گوناگونی جهت همکاری وجود دارد.همه شرکت های اروپایی سهامدار آمریکایی ندارند.بسیاری از شرکتهای اروپایی نه معامله ای با آمریکا دارند و نه تعلق و حضوری در آن کشور.

    وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران در بخش دیگر از سخنان خود به تحولات سوریه پرداخت و گفت: کشور عزیزمان ایران و روسیه به مردم سوریه کمک کرده اند و ما این کار را تا زمانی که مهم باشد ادامه می دهیم ولی در پایان، این سوری ها هستند که تصمیم می گیرند. ما روابط و همکاری خوبی با روسیه و دولت سوریه داریم و به این کار ادامه می دهیم. نشانه ما در اینجا کاملا مشخص است هدفی که نشانه فدراسیون روسیه هم هست. هدف، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی هست.

    ظریف خواستار خروج اروپا از سایه آمریکا شد

    وی همچنین با اشاره به این بخش از سخنان دونالد ترامپ در نشست هلسینکی که کشور عزیزمان ایران نباید از شکست داعش منتفع شود، این موضع را تاییدی بر حمایت مدیر جمهوری آمریکا از نیروهای داعش تلقی کرد و گفت: امروز اگر مدیر جمهور ترامپ می خواهد اعتباری به نام خود ثبت کند باید آن را در حمایت از داعش جستجو کند، کاری که آمریکا و متحدانش در تمام این مدت انجام می داده اند. این واقعیت که تسلیحات آمریکایی در دستان داعش و دیگر شرکت های افراط گرا کشف شده، به وسیله منابع غربی مستند شده است است.

    ظریف در پاسخ به این پرسش که «در اخبار شاهد بودیم که بعضی مقامات روس به خاص وزیر انرژی این کشور گفته اند که حاضرند در برابر نفت به کشور عزیزمان ایران کالا بدهند»، اظهار داشت: این ها بخشی از بسته بزرگتری از همکاری کشور عزیزمان ایران و روسیه است که مشمول بر فعالیت های بسیار و سرمایه گذاری به وسیله روسیه در بخش انرژی ایران، همکاری این کشور در فعالیت های زیرساختی و تعامل بین دو طرف در حوزه تجارت و نفت می شود. این بسته همکاری بزرگی است که ما با روسیه داریم. ولی من بر این باور نیستم که بخشی از آن بسته، فروش یا دادن نفت به روسیه و دریافت کالا در قبال آن هست. این بسته بسیار بزرگتر است و مشمول بر موارد دیگری می شود؛ از جمله امکان همکاری در حوزه انرژی بین کشور عزیزمان ایران و روسیه و همچنین امکان اینکه کشور عزیزمان ایران پول نقد دریافت کند.

    وی با اشاره به زیاد کردن 50 میلیاردی روابط نفتی پایتخت کشور عزیزمان ایران و مسکوگفت: این ها بخشی از بسته بزرگتری از همکاری کشور عزیزمان ایران و روسیه به شمار می رود.

    به گزارش ایرنا، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و فرستاده خاص رییس جمهوری به مسکو هفته گذشته بعد از دیدار با پوتین به خبرنگاران ایرانی گفت: در ملاقاتی که با مدیر جمهوری روسیه داشتیم، خبر مقام معظم رهبری و مدیر جمهوری تسلیم ولادیمیر پوتین شد.

    ولایتی در ادامه همچنین به مذاکرات خود با پوتین راجع به همکاری های کشور عزیزمان ایران و روسیه در حوزه نفت اشاره و خاطرنشان کرد: روابط در عرصه نفتی می تواند تا 50 میلیارد دلار زیاد کردن یابد.

    مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: بیانات مدیر جمهوری روسیه حاکی از این بود که روابط نفتی دو کشور می تواند تا سقف 50 میلیارد دلار برسد.

    ولایتی افزود: روسیه آماده است تا این رقم را در بخش نفتی کشور عزیزمان ایران سرمایه گذاری کند که در صورت تحقق آن خروج بعضی از شرکت های نفتی از کشور جبران خواهد شد.

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | روسیه | همکاری | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | دونالد ترامپ | تحریم های آمریکا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار